Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Jessica wiklund - 16 oktober 2008 17:34

nice såg att de e bunny fest den 28/10 på berså:D De e de jag, alicia och sara tjötat om värsta länge, så nu jävlar skall de bli av.

Av Jessica wiklund - 16 oktober 2008 16:47

Nu igen jag hemma. lagade lite mat förut de blev skit gott:) färdigstekta kykling bitar, vokgrönsaker,bananer,nudlar och chili sås. Ingen mästerkock precis men de blev skit gott:D Föresten klänningen satt skit bra eller a, den var nog menad till att använda i sängen hehe. Var ett par tanga med och den visar halva rumpan. Men de e bara att köpa ett par hotpants så är den saken löst:) Var mest rädd att min stora rumpan inte skulle få plats men nu hänger den utanför istället haha. kollade runt lite på youtube nyss och hittade vårat tävlingspogram i DM och SM i cheerleading. Jag saknar de som fan:( och jag saknar alla i cougars, men tog vi DM guld och SM silver första gången vi tävlade 08 så kommer ni vara bäst nästa år. lycka till:) hmm nä nu skall jag se en film och bara softa. så kanske jag har (lite) tid kvar till att plugga matte sen hehe..:)

tjingeling badring

Av Jessica wiklund - 16 oktober 2008 11:10

Lejonet   


Två fina veckor för nöjen men egentligen lönar det sig ännu mer att satsa på kärleken. Du har vind i seglen och charmen är på topp. Det enda du behöver akta dig för är stress, för jäktar du så blir ditt humör betydligt sämre och charmen far dessutom all världens väg. Så koppla av ordentligt.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 4
tur/pengar 2

Av Jessica wiklund - 16 oktober 2008 10:40

Den omtalade halloween klänningen skall hämtas på posten idag:) hehe hoppas att den passar den e skit snygg men man vet ju aldrig när man beställer på postoder:P Idag skall jag inte simma för de har jag och alicia gjort hela veckan, måste ju ta de lugnt nån dag. Idag skall jag bara ligga och mysa under en filt framför tv:n.  Men innan dess skall jag hälsa på min älskling och hämta kläderna på posten:)

tjingeling badring


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards